image

Vyhledávání

Informační SMS

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26
ZMĚNA OTEVÍRACÍ DOBY POŠTY ZÁMRSK 26.11.
DOVOLENÁ V ORDINACI MUDR. BROMOVÉ 26.11.
27 28
KNIHOVNA V ZÁMRSKU BUDE VE ČTVRTEK 28.11. ZAVŘENA
29 30
ADVENTNÍ KONCERT A ROZSVÍCENÍ STROMEČKU
1
2 3
UZAVŘENÍ OBECNÍ PRODEJNY 3.12.2024
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 3.12.
4
SVOZ PAPÍRU 4.12.
5
MIKULÁŠSKÁ NADÍLKA 5.12.2024
6 7 8
9 10 11
SVOZ SKLA 11.12.
12 13 14 15
16 17
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 17.12.
18
SVOZ KOVOVÉHO ODPADU 18.12.2024
19
VÁNOČNÍ KONCERT 2024
20
SVOZ PLASTŮ A TETRAPAKŮ 20.12.
21 22
23
PRODEJ VÁNOČNÍCH RYB 2024
24
VÁNOČNÍ ZPÍVÁNÍ 2024
25 26 27 28 29
30 31
ÚŘEDNÍ HODINY NA OBECNÍM ÚŘADĚ MEZI SVÁTKY
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 31.12.
1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí       8:00 - 11:00, 14:00 - 17:00 
    středa         8:00 - 11:00, 14:00 - 16:00

  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 465 481 221
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@zamrsk.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Zámrsk, Zámrsk 95, 565 43 Zámrsk

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí       8:00 - 11:00, 14:00 - 17:00 
středa         8:00 - 11:00, 14:00 - 16:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 465 481 221
Poštou na adresu Obecní úřad Zámrsk, Zámrsk 95, 565 43 Zámrsk
Elektronicky na e-mail: obec@zamrsk.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: pbxbsz5
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Zámrsk, Zámrsk 95, 565 43 Zámrsk
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

dle skutečně vynaložených nákladů

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

dle skutečně vynaložených nákladů

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

dle skutečně vynaložených nákladů

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře